4x4projects

יתרונות בהפקת סרט תדמית


סרט תדמית הוא הדרך הטובה ביותר להדגיש את המותג כלפי חוץ ולהגיע לכמה שיותר אנשים. מספר הולך וגדל של צרכנים מגלים מותגים או מוצרים חדשים, תוך כדי עיון בסרטונים ברשתות החברתיות וברשת. ישנה מגמה של עלייה עקבית במספר הלקוחות שמבצעים רכישות ברשת על סמך הסרטונים שבהם צפו. עסקים רבים יכולים להפיק תועלת עצומה מהוספת סרט תדמית לאסטרטגיה השיווקית שלהם, תוך בניית מודעות למותג ולמוצריו או שירותיו.

בניית אמון
מכל היתרונות של הפקת סרט תדמית לעסקים, אחד החשובים שבהם הוא שהסרט עוזר לבנות אמון בין העסק לבין קהל היעד. רוב הצרכנים סקפטיים לגבי מוצרים חדשים ועסקים לא מוכרים. סרט תדמית יכול לעשות צעד גדול בבניית האמון של העסקים עם הלקוחות הפוטנציאליים שלהם. כוח ההשפעה של תוכן וידאו מחזק את העסק בעיניי הלקוחות ועוזר לבנות אמינות שמובילה לתוצאות. ניתן להשתמש בסרט תדמית בדרכים רבות כדי לבנות אמון, כולל סרטוני עדות של לקוחות או מידע על המותג והמוצרים שלו.

צורת תוכן מועדפת
סרטונים הם צורת תוכן מועדפת על צרכנים רבים מכיוון שהמידע מועבר באופן מהיר יותר מאשר קריאת טקסט. סרט תדמית מרתק יותר את הצפים וקל יותר לצרוך אותו מאשר טקסטים המנסים להעביר את אותם המסרים. המשמעות היא שבעלי עסקים יכולים להעביר את המסרים השיווקיים בצורה פשוטה יותר, תוך שימוש בסרט תדמית וכך הם יכולים להגיע לקהל פוטנציאלי גדול יותר מאשר באמצעות טקסטים בלבד.

שיעור המרה גבוה יותר
יתרון נוסף בהפקת סרט תדמית הוא שיעורי ההמרה של המבקרים באתר. סרטונים הינם מקדמי מכירות מעולים והם יכולים להעלות את נפח ההכנסות בצורה משמעותית. הוספת סרט תדמית לדף נחיתה יכולה לתת לגולש חוויית רכישה המתקרבת לעולם האמיתי. באמצעות סרטוני תדמית ומוצרים, ניתן להעביר המון אינפורמציה בקלות ובמהירות ולאפשר ללקוח ללמוד על חוויית השימוש במוצרים באופן חי. סרט תדמית הוא המדיה המושלמת להעביר מסרים מורכבים לקהל היעד.

סרט תדמית או מוצר
לסיכום, כולנו מכירים את האמירה השיווקית שתמונה אחת שווה אלף מילים. הדבר נכון עוד יותר כאשר מדובר על סרט תדמית או מוצר. זוהי ככל הנראה שיטת המדיה המגייסת ביותר מבחינה שיווקית והיא מאפשרת להעביר כמות עצומה של מידע בזמן קצר במיוחד ותוך שמירה על עניין לכל אורך הצפייה.

7 תגובות

  1. קודם כל, ברוכים הבאים לאתר שלי : https://www.patrick-photographer.co.il , שמי פטריק הצלם , מצלם סטילס ומגנטים לחתונות , חינה .ברית , בר מצווה … אני רוצה לספר לכם קצת על עצמי. אני בעל וותק של מעל 10 שנות צילום אירועים קטנים וגדולים כמו חתונות שמלווים בצוות מקצועי ואמין בעזרת שימוש בציוד צילום המשוכלל והמתקדם ביותר אנו מספקים שירות צילומי סטילס , וידאו ומגנטים לכל המגזרים כולל למגזר חרדים תוך הפרדה עם צלם וצלמת . התחלתי לעבוד בתוך צלם סטילס בחתונות וחינה ולאחר שראיתי הביקוש לצלם לאירועים קטנים אז נכנסתי גם לעולם הזה והיום אני מצלם הכל החל מחתונה ועד לברית .פטריק הצלם
    מגנטים בנתניה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים נוספים

הסרת משקפיים קופת חולים כללית

קופת חולים כללית נחשבת לקופת החולים הגדולה והוותיקה בישראל. קופת החולים מאפשרת למבוטחיה הרבים להינות מניתוחי לייזר להסרת משקפיים במרפאות המקצועיות בישראל של בית החולים אסותא. בית

קרא עוד »

רנג'רים לקבוצות

מידי סוף שבוע קמה ועולה ההתלבטות לגבי אופן הפעילות שנרצה לבחור עבורנו ועבור המשפחה שלנו. האופציות הן רבות ועל כן יש לתכנן היטב את הבחירה.

קרא עוד »

יום גיבוש לחברות

איך מתכננים יום גיבוש לחברות? מה הוא הערך המוסף של יום גיבוש לחברות? מה חשוב לדעת לפני בחירת יום הגיבוש המתאים ביותר עבורכם? כל גוף,

קרא עוד »